nytt år, 2010!

då vare slut på 2009, det har varit ett ganska bra år tycker jag fast jag hoppas såklart att 2010 blir dubbelt så bra! :)

det nya året firades; 
åkte in till Silverdalen ca 15 med Anna & Lina, till Sofia där hon hade dukat jättefint eftersom vi skulle laga mat, beröm till Sofia för de ;)
vi började dricka runt 15.30 & spela massa olika försfest spel, de va mycket skoj :)
sedan blev vi hungriga & började laga mat, elr rättare sagt jag & sofia lagade maten, på menyn var det fläskfile och till det potatisgratäng & "räfflade" potatis vet inte riktigt vad de heter ;p gott vare iaf! 
Efter maten blev det mer spel & ännu mer dricka, champange också såklart ;)

Runt 22 åkte vi till vena, till byggdegården där det var fest, blev en hel del dans för våran del, alltid roligt =)
Vid 12 slaget var anna & sofia borta så jag & lina firade det & sedan sprang vi o letade efter dom två försvunna flickorna som till slut dök upp, haha ;)
åkte hem runt 2-3 om jag inte minns helt fel :)

Får väl säga tack till allihopa som jag var med under kvällen & så får vi hoppas på att 2010 blir ett bra år!
Massa pussar :* / Mickis










Skål för det nya året!


Kommentarer
Postat av: Your dream

Feeling lucky punk? Tack själv för nyår!

2010-01-03 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0