inte så aktiv

Nee som sagt jag är inte sådär jätte aktiv när det gäller att skriva blogg, men fy de är så jobbigt ;b haha.

Helgen har varit bra, rolig! :)
Fredag - bowling med göte, elmerstig, calle & simon & jag vann dåvaah ;D senare kom kristoffer
Lördag - bio i vimmerby - luftslottet som sprängdes, med mina kära systrar, robin, mamma & pappa ;p bra film, fast lite seg. Senare på kvällen blev de lite plugg & runt halv 12 på natten åkte jag till göte som hade fest, där va de typ 10 pers :p men de va skoj :)
Söndag - Vaknade hemma hos göte, spelade tv-spel med han & alexander, sov lite till sen kollade vi film :) kom hem runt nio & nu sitter jag och pluggar eftersom de inte blev så mycket gjort igår & inte idag på dagen..

Mina ögonlock kliar & svider så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart.. :(
Annars är allt bra, trött blev inte så många timmars sömn i natt.
Pusss ;* / mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0