jag känner dig alltför väl

Känns som allting bara rasar, ibland känns det bra men det kommer stunder då allt känns så meningslöst, tomt, ensamt så man inte vet vart man ska ta vägen. Men det är bara att ta nya tag & ta en dag i taget.

Tyckte inte om den förra bloggen, plus att jag bloggade för lite så kände att jag lika gärna kunde göra en ny :)
Hittills tycker inte jag att sommarlovet är något bra om inte solen kommer snart, men det kanske det blir ändring på denna vecka eftersom jag hört att det ska bli fint väder, så nu hoppas jag på de! :)
Jag har inte ens kunnat doppa mig än & det känns inte så jättebra.. men kanske kan göra det nu i veckan då.

Just nu har jag inte så mycket mer o säga eftersom jag är trött & vill gosa ner mig under täcket.
Godnattpuss ;* / mickkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0