Tro, hopp & kärlek'

Helgen har varit rolig, blev Storebro med Fia & Anna i Fredags & där va de ju inte alltför kul, blev en sväng genom Vimmerby för o kolla läget på harrys & sedan vare efterfest hos Fialutta ;) de va skoj :)
Feeestivalen närmar sig sakta men säkert & idag vare möte för o få reda på hur vi ska jobba o så. Känns som att jag inte ska göra annat än att jobba & va nere på festivalen denna vecka fast de kan iof bero på att jag inte ska göra annat än de ;p haha. Men de blir nog bra, festivalen hoppas jag på att den blir kanon & vi vill inte ha något jävla regn!

Tror att de är dags för mig att sova nu eftersom de är jobb på Lindgården 8-14.30 imorgon & sedan festivaljobb 16-20 (Y) kommer va en aning trött sen ^^
Sov gott o så :) / Mickis


Jag kommer nog aldrig att förstå
på någon sekund har allting suddats ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0