Julafton! :)

Fy va skönt det är med jullov nu, de behövdes verkligen!

Julafton har varit mycket bra, släkten kom hit (mammas sida) & vi har ätit god mat oså såklart så man är jättemätt & jag fick ont i magen så jag va tvungen att lägga mig ett tag ;p haha.
kalle anka o de va lika bra som vanligt, tur att man inte sett de ett antal gånger elr så men de är ju lika bra för de :)
Jag är massa nöjd med julklapparna fick ju de jag ville, högtalare till datan, smycken, parfymer, biobiljett, vantar, kläder & pengar såklart sen lite mer smått o gått ;)

Nu är jag faktiskt ganska trött men ska inte sova riktigt än,
lyssnar faktiskt på musik i mina nya högtalare, ha!

Vad som händer på nyår är inte riktigt säkert än men de märks väl :)
Anyway, GOD JUL ALLIHOPA! :D <3 / Mickis

 



Kommentarer
Postat av: KuNgEn

Haha! ha!

2009-12-25 @ 01:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0