I love you so much I hate you

Jag har blivit så himla dålig på att uppdatera men jag får skylla på att jag har haft fullt upp de senaste dagarna fast egentligen är det bara lathet kan jag tro.
Har beslutsångest om jag ska ta vaccinet mot svininfluensan elr inte men det lutar åt nej men egentligen borde jag ta den eftersom jag har astma men vadå de sägs att man kan bli förlamad o massa av dedär & vem vill bli de? haha, ne men jag tror inte det blir vaccination för min del. 
Så va det med de.
Tror inte heller det blir någon fest i helgen, de har varit rätt mycket nu tycker jag, iaf för mig! :)

Rookie snart med, ska man gå? Beslutsångest när det gäller det också.
Hur som helst nu ska jag iaf sätta igång o plugga, fast jag har blivit beroende av crazy taxi (spelet på facebook) för de som inte fattar ^^ så jag lär väl sitta o spela de en del när jag har "paus".

Pusssshaaaaay! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0