Go' kväll

Än så länge är jag duktig på att uppdatera tycker jag ;) 
Bäst idag va när Emma & jag skulle öva på att göra en självförsvarsgrej eftersom vi skriver ett arbete om misshandel som ska redovisas imorgon, hoppas det går bra :) men hur som helst när vi skulle öva på den där självförsvasgrejen så låg Emma på golvet o jag satt typ på knä över henne & skulle låtsas som att jag skulle strypa henne o när vi låg där kom våran lärare in & vi börjar skratta massa för hur fult borde inte det vi gjorde sett ut? haha, roligt vare ;)
Ikväll har jag varit duktig & sprungit ca 4 km, inte dåligt :)

Har inte så mycket mer att säga för tillfället mer än att jag är bääääääst! =)
Pusss ;* / Mickis


Kommentarer
Postat av: Emma

haha det va kul :D

2009-09-24 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0