sunshine'

Vädret har varit kanon hela veckan, det gillas.
Har både plockat jättefina blommor idag & SMULTRON, mums ^^,
Förutom Öland så har det hänt en till bra sak denna vecka, jag har fått sommarjobb! :D fyfan så gutt, tillbaka till de söta gubbarna & tanterna nu då för jag tror de har saknat mig eftersom det har gått ett helt år sen jag va där ;) jag som trodde att jag inte skulle få något jobb denna sommar men där ser man :)
Vart vi ska på semester är planerat om det nu blir så som det är bestämt förstås men som det ser ut nu blir de;
- Kalmar/Öland
- Gbg-Liseberg (Lotta på Liseberg)
- Ullared
- Sthlm/kryssing
De är ju något att se fram emot iaf & sen är det ju snaaaaaaart FESTIVAL! läääängtar massa..

Imorgon ska syster konfirmeras, hoppas det går bra men de tror jag säkert :) hihi
 Pusssss ;* / Mickkis



If you ever change your mind about leaving, leaving me behind
bring it to me, bring your sweet loving
bring it on home to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0