Breath

Efter regn kommer solsken sägs det men idag vare ju tvärtom & det var inte bra för jag cyklade hem från jobbet i spöregn & hade bara t-shirt?! ;o så jag blev ganska blöt ..
Men det funkar bra på jobbet, idag satt jag ute med en tant i värmen en timme ungefär. De va nice ;) Ibland finns de inte så mycket o göra så de blir lite långtråkigt men de funkar iaf :) hihi
Eftersom jag inte är van att gå upp vid halv 7 så är jag ganska trött nu så det blir att kolla massa beck eftersom Jennys pojkvän har alla filmer & har tagit med dom hem till oss :) så de är bra.
Ändrade planer, jag ska inte på festivalen när Metallica kommer så det blir att jobba på Lindgården ist :p

Nu blire iaf att kolla massa beck & kanske en skräckfilm också, de märks :)
Trevlig kväll! / Mickkis'


Detta är en saga utan lyckligt slut
ingenting blir nånsin som det var förut
men den som blundar slipper se hur det ser ut
för vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0