sick

Rubriken är bara förnamnet, jag känner mig mer än sjuk, kan man de? Depression? Varför känns det såhär imellanåt när allting känns så himla bra vissa studer, om jag kunde styra över det så vill jag känna dedär bra studerna hela tiden då jag inte känner mig så ensam. Är det såhär det ska vara, hur länge. Vissa visar hur de känner & pratar med andra om det, medan andra håller det inom sig.. hur orkar de som varit med om det när det gäller flera år, som jag känner skulle jag inte orka iallafall.

Hur som helst så var jag med Therese på harrys igår & det var mycket skojigt! :) Nästa helg igen, varför inte? tihi.

Hur kul är det när man känner att det är en såndär dag då man inte orkar göra någonting, typ sån är jag idag. Seg! Huvud- & magvärk tar kål på mig.
men nu ska jag sluta klaga, även om jag kan skriva en hel bok om allt känns det som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0