aldrig har jag känt så här, aldrig någonsin

hääääääääj nu är jag här igen ;) jag är rätt dålig på att uppdatera but anyway!
Helgen har varit hur rolig som helst tack vare min fina vänner som gjorde min förfest jätterolig! :D Efter förfesten bar det av till marknadsfesten runt 23 typ vaah? Haha, där var det också skoj men kallt så in i.. ehm, va säger man, kallt så in i..?! äsch jag vet inte men kallt vare iaf! ;o Men Simon va snäll & lät mig sitta i hans bil en stund & där somnade jag, nästan iaf ^^ 
Sen va jag hemma runt 2 tiden, slängde mig i sängen & somnade typ direkt, hihi :) 

Söndagen däremot var inte allt för rolig, kunde inte äta någonting under hela dagen, iaf inte förens 9 på kvällen (y) lyckat. 
Och igår försov jag mig 2 timmar så kom inte till skolan förens 11 & då hade vi bara en lektion kvar, idrott. Sedan var det bara att ge sig ut o springa på kvällen eftersom jag har tänkt att få bättre kondition. 
Men pga av träningvärk så kunde jag inte springa idag så det blev att kolla o.c ist =) 
Och nyss kom lindell & martinsson förbi så jag åkte med dom en sväng i martinssons "bil", hihi. 

Naaahe, nu äre läggdags för mig iaf, så jag inte försover mig imorgon :) 
Godnattpuss ;* / Mickis


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0