leende guldbruna ögon, tralala..

Jag har varit väldigt dålig på att skriva här, men har inte orkat :p
Jobbat hela veckan förutom i Tisdags då jag var på Öland över dagen med familjen :) himla bra väder fick vi den dagen iaf, så puss på de ;*
Kvällarna har varit mysiga, med mycket film :) tihi. De behövs eftersom jag är så trött så jag nästan börjar gråta när jag ska upp på morgonen, haha! Fifan
I helgen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, men jag ska inte på metallica ^^ men hoppas de som är där får skoj iaf, thsss.
Göteborg/LISEBERG på Måndag!!! :D sen åker vi till Ullared på natten & sover i en stuga & sedan äre gekås som gäller på dagen ;) De kommer bli nice!

Take care ;* / Mickis


HJÄRTA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0