tandis

jaoo, va hos tandis i ohamn idag, ska fortsätta använda den där jobbiga äckliga jävla skenan! uscha.. inte kul.
idag blir de slappdag, för en gång skull, de är jag fan värd efter allt pluggande! :)

tack o lov har jag inte lika ont i ögonen längre men de är fortfarande svullet.

& min dag, alla dagar i december iaf fram till julafton är räddade för jag köpte en chokladkalender idag, hoppas bara det inte blir som förra året att jag råkar äta upp den innan den 24 :$ haha.

nu ska jag kolla julkalendern som jag missade imorse även att jag vet att det inte är något att ha så känns det som ett måste ^^ jag stör mig på att julkalendrarna på tv bara blir sämre o sämre med åren, varför inte bara lägga ner skiten om dom inte orkar anstränga sig o göra en bra kalender elr vad det nu är som är felet? Haha nu låter jag väl som en barnunge, men jag tycker faktiskt att de är kul att kolla på julkalendern bara det kunde vara någon bra nån gång.. men men så äre

Take care ;*
/ mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0